„Recenzie într-o fotografie” – concurs cu premii în cărți, ediția a doua

Dragi prieteni ai filologismelor, dar mai ales ai cărților,

Concursul „Recenzie într-o fotografie” revine anul acesta cu ediția a doua, oferindu-vă încă o dată șansa de a vă pune în practică creativitatea și imaginația. Fred R. Barnard a fost cel care a afirmat pentru prima dată că „O imagine valorează cât o mie de cuvinte.”. Ei bine, tocmai aceste cuvinte ne-au inspirat să construim acest proiect de suflet, care se adresează deopotrivă iubitorilor de carte și de fotografie. Ne-am bucurat să primim în prima ediție a concursului, desfășurată în anul 2021, numeroase recenzii ingenioase, dovadă a spiritului vostru creativ și a pasiunii pentru lectură, de aceea suntem nerăbdători să vedem cu ce ne surprindeți și anul acesta.

Așadar, și în cadrul ediției a doua a concursului, nu vă testăm creativitatea în scris, ci vă invităm să descrieți și să recomandați cartea voastră preferată prin intermediul unei fotografii. Pentru a exprima esența cărții, în realizarea fotografiei, vă încurajăm să fiți cât mai originali, să  folosiți ce aveți în jurul vostru, să creați un decor pentru subiectul principal al cărții sau să modelați chiar voi obiectele pe care le veți surprinde în recenzia-fotografie. Ne-am bucura să întâlnim cărți clasice într-un decor modern,  dar și apariții noi. Un participant poate trimite o singură recenzie în cadrul concursului.

Regulile concursului sunt următoarele:

1. Cartea aleasă trebuie să apară în recenzia din fotografie.
  2. Obiectele alese sau create trebuie să descrie succint principalele teme abordate în carte.
  3. Fotografia trebuie să fie clară și, mai ales, originală.

Vă vom premia astfel:

• PREMIUL I – un set de 10 cărți;
  • PREMIUL II – un set de 7 cărți;
  • PREMIUL III – un set de 5 cărți;
  • Trei PREMII SPECIALE – câte un set de 3 cărți fiecare.

Recenziile câștigătoare vor fi premiate pe secțiuni de vârstă, precum 9-14 ani, 15-19 ani, 20 de ani+. Toate cărțile vor fi însoțite de diplome și de alte surprize care sperăm că vă vor spori bucuria lecturii.

Vă invităm să ne trimiteți recenzia-fotografie până pe 31 decembrie 2022, ora 23:59 p.m., la adresa de e-mail contact@filologisme.ro. În e-mail, trebuie să includeți numele și prenumele participantului, vârsta, instituția la care sunteți elev(ă)/student(ă) – dacă este cazul, titlul cărții recenzate, un titlu sugestiv pentru recenzie și, firește, fotografia recenziei în următorul format acceptat: .jpg/.png.

Câștigătorii vor fi anunțați în cursul zilei de 15 ianuarie 2023, pe site-ul filologisme.ro și pe rețelele sociale Facebook și Instagram. Premiile vor fi trimise ulterior prin poștă.

Vă dorim mult succes,
Echipa Filologisme.ro